Sun Cup 2010




Nu var Sun Cup 2010 avslutad då. :) Då QBIK's 99-or är indelade i två lag så blev dem båda 1:a och 2:a, kan det bli bättre? ;D Var med på Sun Cup som funktionär (vilket var det långtråkigaste jag varit med om), vi stod i kiosken hela tiden och blev hånade av allt godis som låg där, men som allt annat "normalt" folk fick vi vackert betala för det vi skulle ha.

Hann även se en liten stund av 2 matcher, men det började regna lite smått, så jag gick hem. Var tyvärr inte med idag då det var prisutdelning. Hade varit kul att få kort på, nästa gång får ni väl boka om ni vill ha en kamera "man". xD Lär nog i vilket fall som helst skicka de få bilderna jag lyckats fota till QBIK ändå.

Den bilden jag laddar upp nu är inte en av de bästa, men då jag inte vet om de vill att deras ansikte ska vara med på bild så tog jag denna :)

// Ha en trevlig dag hälsar Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Louise Erikson - FOTOBLOGG

Varför har du inte berättat för mig att du har en blogg Hanna, såna hemligheter är inte tillåtet att ha vet du väl! Hoppas du mår bra :) Kram

2010-08-08 @ 23:54:11
URL: http://louiseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0